Livrare națională

Comenzile sunt livrate în toată țara prin Fan Courier în aria de acoperire (localități fără km exteriori). În situația în care localitatea unde soliciți coletul este în afara ariei de acoperire firmei de curierat, poți opta pentru ridicarea de la sediu firmei de curierat din cel mai apropiat oraș sau platind acei km exteriori.

Termen Livrare

Termenul estimativ de livrare poate varia între 2 și 15 zile lucrătoare, în funcție de adresa de trimitere a coletului și disponibilitatea produselor pe stoc.

Plata Ramburs

Plata produselor comandate se va face la livrare, direct curierului Fan Courier în momentul primirii produselor.

Online cu card bancar prin Visa/Maestro/Master

Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plați.

– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Cost livrare

– 19 Lei (1 leu pentru fiecare km efectuat în cazul expedițiilor în afara rețelei Fan Courier într-un sens daca este cazul)

– GRATUIT pentru comenzile a căror valoare depășește 150 Lei doar in localitatile fara km exteriori. 

Livrare internațională

Pentru comenzi internaționale te rugam sa ne contactezi pe adresa de email: office@apidava.ro.

Primirea coletului

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firmă de curierat.

Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate, caz in care se va solicita completarea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.